Will Young

Will Young är en popkille som jag hyser sympatier för. Han verkar vara en hyvens kille. Dessutom så har han gjort ett popalbum som jag har lyssnat väldigt mycket på som heter "Echoes". Ni ska få lite smakprov ifrån det albumet.
Låten "Jealousy" har jag gråtit en del gånger till och den kännetecknar ett kapitel i livet då jag just kände mig avundsjuk och även ganska hjärtekrossad. Dessutom - Unikt med kommersiell pop som inriktar sig på en "boy meets boy"-historia istället för "boy meets girl".
Hans musikvideor ifrån det här albumet är extremt välgjorda och snygga. 
Imponerande att mynta en ny dansform "Kundvagnsdansning"!
Så djävulskt snygg, cool och välsynkroniserad dans i den här videon! Lägg märke till hur långa vissa kameratagningar är. Väldigt proffsigt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0