Ytterligare en uppdatering

Hej och välkommen in i Axels förskönande värld. Livet har sin gilla gång och jag jobbar på. Här ska ni dock få njuta utav de goda stunderna i Senyor Axels liv.
 Här njuter Axel i solen. 
Axel har varit på picknick med Jennie, Uno och Haraldsson.
 
 
 Jennie fick passa Uno denna dag. 
 Jag matade Uno med chokladbollar. Han tyckte det var såååå smaskigt!
 
Kubb i Frognerparken. 
 
En underbar kille som jag träffade i Stavanger för cirkus tre år sedan var på besök. Han heter heter Martin. Den sommaren som jag, brodern och två vänner spenderade på camping i en husvagn medan vi arbetade på lager var speciell på många sätt. Martin är en av de personerna som gjorde den speciell. Vi har hållt kontakten alltsedan jag lämnade Stavanger men det var inte försen förra helgen som vi sågs igen efter åren som passerat. 
 Vi bakade kladdkaka och satte oss ute i parken och samtalade.
Dagen efter så blev det partaj!
 Martins kompanjoner.
Jag har haft fint besök igen! Hanna och John har jobbat på mässa här i Oslo igen och då passade vi på att ses! Vi spelade kort, drack te och åt chokladpudding!
 Jag och Hanna vann i "Kotten"!
 
 Jag hoppas att de snart dyker upp igen! Det är väldigt kul att ha de här. 
 Jag vill delge er en bild utav min nya snygga rygga.
 Munch-museet. Vilken besvikelse. Jag som tänkt så länge att jag verkligen borde gå på det här museet. Och så blir jag så besviken. Det är tråkigt. Jag må säga att mina förväntningar var höga. Jag har gått på många konstmuseum runt om i Europa om håller världsklass och har stakat ut mina referensramar efter det. Much-museet tillhörde inte ett av de bättre museerna som jag besökt. Det jag riktar min kritik emot är att det var alldeles för litet, endast ett fåtal små rum stort för en inträdesbiljett på lite under hundralappen. Mycket utav det som dock fanns att se, uppskattade jag verkligen.
 
 
 
 Vad är detta? Istället för att helt plötsligt och random slänga in lite uppstoppade djur i en tillfällig utställning, kunde man kanske ha haft mer konst utav konstnären som museet är tillägnat? 
 
 Man ställde ut dessa snuskigheter istället för att kanske visa lite mer konst utav konstnären... Nej fy bubblan!
 Snusk!
 
 
Oslo
 
 
Una puerta dedicada al Manel
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0