Resetips - MAPS.ME

Jag blev rekommenderad denna applikationen utav en kompis när jag var i Prag. Precis som bilden ovan indikerar, handlar det om en applikation med kartor som kan användas i "offline mode". Du laddar ner kartan för det aktuella landet och sedan har du fri tillgång till den när helst du önskar. När du lämnat landet kan du enkelt radera kartan om så önskar.
Du kan bland annat söka efter turistattraktioner, transportmöjligheter eller en specifik adress. - Allt detta, utan att du behöver tillgång till WIFI. Det finns även en vägbeskrivingsfunktion att tillhandahålla och du kan markera din favoritplatser på kartan.
 
Jag har använt denna applikationen väldigt mycket nu, under min resa och jag kan varmt rekomendera den. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0