ÅHHHH NEJ!!!!

Det värsta har hänt!!! Uff jag vet inte ens hur jag ska kunna förklara det. Jag måste stilla mig. Det hände så att Uno var ute på sin dagliga promenad när han plötsligt blir bortrövad utav två stycken kidnappare som slänger honom i en gammal möglig tygpåse!!! Jag har senare pratat med Uno på telefon och då sa att han att det hade gått till på det sättet. Men jag hann bara prata med honom i någon minut innan kidnapparna ryckte luren ifrån honom och i bakgrunden kunde jag höra Uno tjuta! Det var så hemskt! De sa att de kom ifrån den ryska maffian och att de skulle använda Unos utmärkta luktsinne för att kunna röja minor ifrån ett gammalt krig! Men de fattar ju inte att Uno bara kan lukta sig till det som är intressant här i världen och han tycker inte alls om pang pang eller minor! De fattade inte det när jag sa det till dom och sa att de skulle kunna tänka sig att överlämna honom om jag gav dom 2 000 000 dollar!
Jag sa att jag inte hade så enorma summor och då blev arga och vildsintta och sa massa konstiga saker på ryska, troligen svärord. Sedan hör jag ett skott och Uno piper till och sen blir det tyst! De sa att de hade tagit kål på honom!
 
Detta var min reaktion på det som har hänt:
Va? Vad händer???!!
 
 
Lite minnesbilder ifån min tid med Uno.
 
Min kära vän. Han var alltid så snäll och gosig.
Uno och jag har varit på många äventyr tillsammans genom åren.
Här tröstar jag Uno efter att en kvinna som gått förbi på gatan kallat honom för "fulpippi".
Uno värmer sig i min mössa
Jennie var en kär vän till Uno.
Dom älskade att leka med varandra. Hur ska jag kunna förklara för henne nu om det fruktansvärda som har hänt?
 
Jag vet inte vad jag ska ta mig till, hur ska jag någonsin komma över Unos bortgång?
 
Vila i frid Uno.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0