Dags att gå vidare

Nu har det passerat en tid sedan Unos tragiska försvinnande och bortgång. Jag kände att jag nu var redo att gå vidare. Jag var redo att adoptera en ny pippi som skulle kunna ta Unos plats. Jag valde att ge honom namnet Uno. 
Precis som den döda Uno så kommer Uno ifrån Kina. Uno växte upp tillsammans med en tiger som tog hand om honom efter att hans mamma och pappa blev uppätna av en apa. Tigern som tog hand om Uno började dock få problem med humöret och började nafsa honom i pälsen och viska att han snart skulle äta upp honom! Uno blev skräckslagen och ansökte om att få bli adopterad. 
Så fick han komma i mina trygga armar!
Åhh, jag är så lycklig. Jag känner redan nu att vi kommer att bli de bästa utav vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0