Den magiska bönan

Uno var ute på sin morgonpromenad när han utomordentliga luktsinne lyckades näbba sig fram till denna konservburk som skulle visa sig innehålla en magisk böna!
 
Jag, Uno och mina kära syster Amy tog genast fram vattenkannan för att den magiska bönan skulle kunna få börja att gro!
Nu när jag och Uno är ute och reser är det Amys ansvar att se till att bönan växer genom hennes kärlek och en gnutta vatten. Hon har lovat att senare skicka mig en bild så att ni får se hur det har gått!
 
Fortsättning följer...
Continuará...

EDIT: Bönan ville aldrig gro. Jag blev djupt besviken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen Magisk böna blev det. Katten borta.

Svar: Vilket tragiskt besked.
Axel lilja

2015-02-25 @ 15:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0