Restaurangbesök

 
Träffade Manelis som skulle visa sig vara lite besvärlig just denna dag.
Vi åt utsökta patatas bravas till bra pris. Picante, picante! Restaurangen heter Colibri och är en nyöpnad restaurang som ligger lite ovanför La rambla de Raval. 
Comimos una patatas bravas exquísitas en un restaurante que justo han abierto que está un poco más hacia arriba desde Rambla de Raval. Se llama Colibri.
Quedé con la compañera de piso que tenía antes aqui en Barcelona en Cat bar! Uno de los mejores restaurantes vegetarianos/veganos en toda la ciudad!
Jag stämde träff med min gamla roommate på Catbar, en av de bästa och mysigaste veganska/vegetarianska restaurangerna i Barcelona!
mmmmm! Hamburguesas veganas y hummus!
Veganburgare och hummus!
True dat.
 
 
 
Jag for till Pappa Sven, den svenska restaurangen för att äta god mat tillsammans med Miriam och Denniss - de två vänner som jag har bott hos under min vistelse. 
 
Fui al restaurante sueco "Pappa Sven" para comer bien con mis amigos con los que he vivido durante mi estancia en ciudad. ahh.. son tan majos!
 
 
 
Aquí estamos. También vinieron La Cynthia y La Amanda. Dos venezolanas que he llegado a conocer durante mi tiempo en ciudad. 
Här är vi.  Amanda och Cynthia två bruttor ifrån Venezuela som jag lärt känna, kom också för att äta med oss. 
 

Kommentarer
Postat av: pyret

Jag ser att semlorna sprider sig över världen. Fanns även i Luan Prabang när jag var där 2012
Kram Pyret

2015-02-12 @ 23:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0