Årslista 2014 del 3

Här kommer nu den avslutande delen utav min årslitsta som knyter ihop säcken.
 
OKTOBER
Jag jobbade och slet som vanligt.
Men tog mid tid att komma hem en runda då min älskade vän Lina har fått en liten Wille!
 
Insåg hur vackert mitt lilla Båstad är.
Kallbadhuset in my heart!
Åkte ut på landet för att känna lugnet.
For åter igen till Baltikumsregionen. 
 Drack te på en tetería och begrundade livet och tillvaron.
 
 Couchsurfade och fick bo tillsammans med en fin familj!
Badade bastu och hoppade i sjön på den estniska landsbygden. 
 
 
Gick upp till holmenkollen.
 
NOVEMBER
Nu var de i Oslo igen! John och Hanna! Alltid lika mysigt med deras sällskap! 
Jag for till Dublin för en galen 24-timmarsutflykt i staden.
 
Uno var så klart med!
Vi gick till Jameson´s museum. Varning! En av de största turistfällorna jag varit på. 
 
Träffade rolig bögis på kvällen.
 
DECEMBER
Mysigt julbak hemma hos oss! 
Jag for två rundor till Barcelona i december och hälsade på mina vänner! På bilden ser ni fina Lovisa.
Åhhh vilken lycka att få umgås med dessa människor igen!
 
Tillsammans i Paris!
 
Manelis och hans gamla följeslagre Joan Antoni som bjudit in sig själv till att joina oss. En högst besynnerlig man! 
Så var det jul och jag fick ett härligt avbrott ifrån mitt ***jobb. 
Amy visar stolt upp sin mat.
 
 Imorgon kommer en sista reflektion om året som gått innan vi fokuserar på det som komma skall.
 
Tills dess, 
allt väl.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0