Mitt anförande i kommunfullmäktige

För runt två veckor sedan så lämnade jag in ett medborgarförslag gällande HBT-certifiering, även till Båstads kommun, precis så som jag tidigare gjort i Laholms kommun när jag var skriven där. 
 
I förra veckan fick jag tillfälle att själv presentera förslaget på ett av kommunfullmäktiges sammanträde. Jag är väldigt nöjd med mitt anförande och efteråt har jag fått många positiva kommentarer ifrån en del politiker.
 
Efter att förslaget har beretts och kommer upp till beslut hoppas jag verkligen att det går igenom. Det behövs verkligen ett kunskapslyft inom HBT ute på landsbygden. 
 
 
Alla kommunfullmäktiges sammanträden bandas och vill du se hur mitt anförande såg ut så klickar du på länken här nedan och drar fram bandet till 2:49:30.
 
Medborgarförslag - HBT-certifiering
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0