På väg mot Barcelona

Hej allesammans!
Igår så spontanbokade jag ett flyg till Barcelona. Nu, dagen efter sitter jag på flygplanet och skriver till er. (Ja, flygplanet har wifi)
Det ska bli så skönt att komma tillbaka till Barcelona. Det känns lite som att komma hem. Jag ska lapa sol i sommarvädret, träffa en del vänner, fortsätta mina franskstudier, jobba på min presentation och gå till mina favoritställen. Håll er uppdaterade här på sidan så ska ni se att det snart kommer upp bilder.

För övrigt har jag fått en kommentar ifrån en läsare som anser att mitt inlägg om valet där Annie Lööf omnämndes var alltför okritiskt. Jag skall således passa på att förtydliga att jag på intet sätt sympatiserar med Centerpartiet och deras politik. Jag vill ändå vidhålla att jag blev imponerad utav Lööfs retoriska skicklighet.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0